Projecten

De meest complete projectadministratie software

De projectadministratie als kern van LIFT Software

Op het project komt alle informatie binnen de software bij elkaar. De debiteur, je contactpersoon, welke medewerker of activiteitsgroep de opdracht uitvoert, eventuele budgetten en de budgetbewaking, hoe er gefactureerd moet worden en alle communicatie rondom het project. LIFT is daarmee een volledig geïntegreerd systeem met grote flexibiliteit in de projectadministratie, precies zoals je het als zakelijke dienstverlener verwacht en nodig hebt.

De projectadministratie als kern van LIFT Software

Al je projecten managen vanuit één systeem


Binnen LIFT Software kennen wij verschillende soorten projecten. Namelijk projecten op een vaste aanneemsom, projecten op basis van uurtje factuurtje en projecten met abonnementen. Binnen LIFT Software kan je al deze soorten projecten netjes en eenvoudig administreren.

Projectadministratie

 

 

           ✔       Vaste prijs projecten

           ✔       Nacalculatie projecten

           ✔       Artikel projecten

Standaardisatie met projectsjablonen

Wanneer je herhalende of veel voorkomende projecten hebt is het handig om vanuit projectsjablonen te werken. Bestaande projecten kunnen als sjabloon aangemerkt worden, waardoor de bouwblokken van het project automatisch overgenomen worden. Dit zorgt voor snelheid en standaardisatie.


Standaard activiteiten / uursoorten

Standaard faseringen

Activiteitsgroepen met standaard leden

Standaard productgroepen

Standaard budgetten

Standaardisatie met projectsjablonen

Projectbewaking


Door vooraf te budgetteren op groepen of individuen zijn de kosten eenvoudig monitoren. Wanneer het budget verbruikt wordt ziet de medewerker dit direct terug in de urenkaart en kan de projectleider in het projectleiderportaal .

Het monitoren van je projecten

Het monitoren van het project kan op basis van het budget , maar ook op een percentage gereed. Bij een percentage gereed berekent LIFT op basis van de voortgang ten opzichte van de bestede tijd en de geplande uren of het project nog binnen het budget uitgevoerd kan worden. Als projectleider heb je altijd de juiste informatie om op tijd te kunnen bijsturen.

Projectbewaking

Integratie met de boekhouding


Automatische factuurvoorstellen

Op basis van je projectinstellingen zal LIFT de gewenste facturen voor je klaar zetten. Je hoeft ze alleen maar te controleren en te verzenden. Daarmee worden de facturen ook in de boekhouding geplaatst

Debiteurenbeheer

Automatisch de betalingen weer inlezen. Bij een verlopen betalingsconditie kan je vanuit LIFT factuurherinneringen sturen met een nieuwe betalingsconditie

Integratie met de boekhouding